Job 29 van 38


Report this listing

Solliciteren



HR & Administration officer


Functie

  • Evalueren en voorstellen van wijzigingen in beleid en procedures met betrekking tot personeelszaken en administratie.
  • Preventieadviseur, verantwoordelijk voor werknemerspreventie in coördinatie met de Senior HR Officer
  • Coördinatie van integratie, in nauwe samenwerking met de Senior HR Officer, integratie van nieuwkomers vanuit IT- en infrastructuurperspectief.
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers.
  • Het beheren van interne evenementen en geschenken voor werknemers
  • Coördinatie van het wagenpark en de mobiele telefoons van het bedrijf
  • Bewaken van administratieve taken en human resources in samenwerking met de Senior HR Officer
  • Interne communicatie beheren
  • Algemene administratieve taken en projecten met betrekking tot het runnen en beheren van het kantoor, in nauwe samenwerking met het management en het hele HR- en administratieve team.
  • Alle aspecten van het kantoor beheren en ervoor zorgen dat het geschikt is voor het beoogde doel - omgaan met aannemers, kantoorleveringen, routineonderhoud van de netheid van het kantoor, enz.
  • Contact onderhouden met het IT-ondersteuningsteam om IT-problemen op te lossen en wanneer apparatuur moet worden besteld (inclusief laptops en externe apparaten waar nodig).
  • Ervoor zorgen dat externe klanten en bezoekers hartelijk worden verwelkomd.
  • de verwerking en betaling van facturen coördineren
  • de portokosten van de bank beheren door alle inkomende post te scannen en naar de juiste afdelingen te sturen, bankafschriften afdrukken en verzenden, alle aangetekende brieven beheren, enz.
  • Andere taken kunnen van tijd tot tijd worden bepaald door de Senior Manager - HR, de Chief Executive Officer en de Chief People Officer.

Jouw profiel

  • Bachelordiploma in HR, Administratie of aanverwant gebied
  • Aantoonbare werkervaring als HR & Administration Officer of een vergelijkbare functie heeft de voorkeur
  • Sterke organisatorische vaardigheden
  • Vermogen om zelfstandig te werken
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Engels, Nederlands en/of Frans
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

  • Indicatie maandsalaris: minder dan € 3500
  • Gratis parkeren
  • Discretionaire prestatiebonus
  • Gratis levens-, pensioen- en zorgverzekering
  • Maaltijd- en ecocheques
  • Netto vergoeding voor telewerken
  • Vergoeding fitness
  • Telewerken en flexibele werktijden
  • Externe opleidingsmogelijkheden, lokaal en in het buitenland
  • Carrièremogelijkheden

Solliciteren

Camille Francq
+32 22234136
finance.brussels@axis.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht